Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w trakcie wydarzeń organizowanych przez Komendę Powiatową Policji w Mielcu
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w trakcie wydarzeń organizowanych przez Komendę Powiatową Policji w Mielcu
Informujemy, że podczas spotkań i uroczystości organizowanych przez Komendę Powiatową Policji w Mielcu mogą być wykonywane zdjęcia oraz nagrywane filmy, co wiąże się z utrwaleniem wizerunku osób w nich uczestniczących. Wydarzenia te mają charakter ogólnodostępnych imprez publicznych.
Zdjęcia oraz filmy wykonane w trakcie trwania tych wydarzeń mogą zostać wykorzystane do prezentowania i promowania działań Komendanta Powiatowego Policji w Mielcu w przestrzeni publicznej (strona internetowa Komendy Powiatowej Policji w Mielcu, profil Podkarpacka Policja w mediach społecznościowych Facebook i Twitter).
Utrwalony materiał będzie miał charakter poglądowy, a wizerunek osób będzie stanowił jedynie element całości (fotografii lub nagrania z wydarzenia) i tylko w takim przypadku będzie rozpowszechniany w przestrzeni publicznej.
Zgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: RODO) informujemy, że:
1.Administratorem danych jest Komendant Powiatowy Policji w Mielcu, z siedzibą przy ul. Wyspiańskiego 8, 39-300 Mielec,
2. Inspektorem Ochrony Danych w Komendzie Powiatowej Policji w Mielcu jet:
-
Marta Barszcz
-
adres: ul. Wyspiańskiego 8, 39- 300 Mielec
-
e-mail: iod.mielec@rz.policja.gov.pl
Osobą zastępującą Inspektora ochrony danych jest:
-
asp. Katarzyna Mroczek
-
adres: ul. Wyspiańskiego 8, 39- 300 Mielec
-
e-mail: iod.mielec@rz.policja.gov.pl
- listownie: ul.Wyspiańskiego 8, 39-300 Mielec
- pod adresem e-mail: iod.mielec@rz.policja.gov.pl
3. Dane osób (wizerunek) uczestniczących w wydarzeniach o charakterze publicznym przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu dokumentowania, archiwizowania i rozpowszechniania informacji o działaniach podejmowanych lub wspieranych przez Komendę Powiatową Policji w Mielcu.
4. Odbiorcami danych osobowych mogą być:
-
osoby, które zapoznają się ze zdjęciami i filmami zarejestrowanymi podczas wydarzeń organizowanych przez Komendę Powiatową Policji w Mielcu, a rozpowszechnianymi w przestrzeni publicznej przy pomocy ogólnodostępnych mediów (strona internetowa KPP w Mielcu oraz profil Podkarpacka Policja w mediach społecznościowych Facebook i Twitter);
-
podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
5. Możliwość utrwalenia wizerunku (przetwarzanie danych) podczas wydarzenia jest ściśle powiązana z dobrowolnym udziałem w tym wydarzeniu.
6. Osobom, których dane są przetwarzane, przysługuje prawo:
-
dostępu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO,
-
usunięcia danych w odniesieniu do wizerunku utrwalonego na zdjęciach oraz w nagraniach z wydarzeń publikowanych na stronie internetowej KWP w Rzeszowie i w mediach społecznościowych Facebook i Twitter na podstawie art. 17 RODO,
-
ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO,
-
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO,
-
wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) na podstawie art. 77 RODO.
7. Dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanym procesom związanym z podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniu.
8. Dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom w państwach znajdujących się poza Unią Europejską i Europejskim Obszarem Gospodarczym lub do organizacji międzynarodowej