Deklaracja dostępności Komendy Powiatowej Policji w Mielcu
Deklaracja dostępności
Komenda Powiatowa Policji w Mielcu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej www.mielec.policja.gov.pl.
-
Data publikacji strony internetowej: 16 października 2016 r.
-
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 16 października 2016 r.
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
-
Pomimo starań redaktorów serwisu, niektóre dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne, ponieważ:
-
pochodzą z różnych źródeł,
-
są bardzo obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt,
-
opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji.
-
-
Nie wszystkie linki mają prawidłowo określony cel.
-
Nie wszystkie zdjęcia / grafiki mają prawidłowe opisy alternatywne.
-
Nie wszystkie tabele mają odpowiednio oznaczone nagłówki i tytuły.
-
Nie wszystkie pliki do pobrania są dostępne cyfrowo lub posiadają wersje alternatywne.
-
Nie wszystkie filmy posiadają napisy i audiodeskrypcje.
-
Ze względu na ograniczenia serwisu nie wszystkie elementy treści mogą być oznaczone znacznikiem lang.
-
Ze względu na ograniczenia serwisu system oceny treści nie jest dostępny.
-
Aplikacje typu "wirtualny spacer" nie są dostępne.
Treści nieobjęte przepisami
-
Treści opublikowane przed 23 września 2018 roku nie są dostępne cyfrowo.
-
Na stronie mogą być zamieszczone treści, które nie zostały przez nas ani na naszą rzecz wytworzone.
-
Mapy są wyłączone z obowiązku zapewnienia dostępności
Przygotowanie deklaracji dostępności
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
-
Data sporządzenia deklaracji: 21 września 2020 r.
-
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 24 lutego 2025 r.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Skróty klawiszowe
Strona internetowa może być obsługiwana bez użycia myszki. Nawigacja odbywa się za pomocą klawisza Tab (Shift +Tab).
Na stronie można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy związane z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do kom. Tomasz Mroczek - koordynatora ds. dostępności KPP w Mielcu , email: tomasz.mroczek@rz.policja.gov.pl lub telefonicznie 47 822 73 40.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
-
imię i nazwisko,
-
dane kontakowe (np. numer telefonu, email),
-
dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
-
opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Pana(i) najdogodniejszy.
Na Pana(i) zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w żądaniu, zaproponujemy Panu(i) dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Pana(i) wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej dostępności cyfrowej, a Pan(i) nie zgadza się z tą odmową, wówczas ma Pan(i) prawo złożyć skargę.
Skargę ma Pan(i) prawo złożyć także, jeśli nie zgadza się Pan(i) na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy w odpowiedzi na wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę należy złożyć listownie lub mailem do Komendanta Powiatowego Policji w Mielcu:
-
adres: ul. Wyspiańskiego 8, 39-300 Mielec,
-
email: mielec@rz.policja.gov.pl.
Może Pan(i) także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Pana(i) sprawie.